Cum arată marketingul online făcut cu cap

Nu știam de chestia asta pentru că nu am mai jucat Fifa de la varianta 2008 încoace. Dar oamenii de marketing din spatele acestei campanii de la Burger King își merită fiecare bănuț. Urmăriți clipul de mai jos:

Ce e fain la ideea lor:

  • Pe vremea mea când începeai career mode nu puteai lua o echipă de genul Liverpool ci cluburi din Liga a 4a sau a 5a din Anglia, a doua din Franța sau Spania șamd. Au știut de treaba asta și au sponsorizat un club de jos știind că multe lume va trebui să aleagă un astfel de club.
  • Mulți manageri în joc nu renunță la club imediat ce pot ci rămân acolo și duc clubul până în Premier League și transferă sau cresc jucători. Iarăși au știut asta și au reușit să își atașeze imaginea de un astfel de club.
  • Au înțeles că oamenilor care joacă Fifa le place să se laude cu golurile lor așa că dacă mai primesc și ceva la schimb ca să posteze cu atât mai bine. Legarea golurilor de social media a fost perfectă pentru că a făcut algoritmul să le pună postările în față și să obțină publicitate în mod organic.

Una peste alta ce au reușit oamenii ăștia e impresionant pentru mine ca profan. Sunt sigur că mai sunt și alte exemple de campanii bune, dar ăsta mi se pare foarte bun în lumea digitală în care trăim.

Versiune de printat
Spune-le si altora
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x